アフィリエイト広告を利用しています
<< 2020年09月 >>
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      
カテゴリーアーカイブ
最新記事
写真ギャラリー
プロフィール
ダメダメ団の副団長さんの画像
ダメダメ団の副団長
世界30ヵ国以上への渡航歴から、失敗しないためのバックパッカー用具選びを! 様々なサイトやblogで旅人のおススメ品があるが、本当に?と疑問も…とりあえず持っているもので旅に出て、必要だと感じたら買うというのもあり! しかし、便利なものは便利でそれなりの理由があるのも事実。 2018年は3月以外、毎月1週間以内の旅をしてきた。 年に最低13カ国以上は出向く私が愛用し、これはやっぱり間違いがないと思った品を紹介していきます。(類似品で安価なモデルもね)
プロフィール
なにかありましたら・・・
ファン

広告

posted by fanblog

2019年06月22日

エアアジア都合の勝手なフライト変更A

帰りも便までも…

アッタマくるなぁ怒り(ムカッ)

Flight cancellation notice

Booking number: ◯◯◯◯◯◯

Dear Guest,

We wish to inform you that your AirAsia flight FD619/XJ612 scheduled to depart from Siem Reap (REP) to Osaka (KIX) on Saturday, July 27, 2019 has now been cancelled and moved as per the following new flight details.

New Flight Time

Flight number: AK543

Departure date: Saturday, July 27, 2019

Depart from Siem Reap (REP) : 08:35 AM (0835 hrs), Local time

Arrive in Kuala Lumpur (KUL) : 11:45 AM (1145 hrs), Local time


Flight number: D7-1

Departure date: Saturday, July 27, 2019

Depart from Kuala Lumpur (KUL): 02:00 PM (1400 hrs), Local time

Arrive in Osaka (KIX) : 09:45 PM (2145 hrs), Local time


You are advised to be at the airport 3 hours before the departure time to avoid any delays at check-in.

If you are unable to travel as per the above new schedule, we would like to offer you the following service recovery options:


1. Change your flight to another date/time within 30 calendar days, one time free of charge from the original departure date; OR

2. Reroute: One-time reroute to Osaka (KIX), Nagoya (NGO), Fukuoka (FUK) or Sapporo (CTS) within 30 calendar days of the original travel date without additional cost, subject to seat availability only for flights operated by Thai AirAsia X (XJ). OR

3. Request for a credit account of the value of your booking which is to be redeemed within 90 calendar days from the issuance date for your future travel with us; OR

4. Request for a full refund of the value of your booking.

Option 1,2 or 3

You may fill the eform or contact us through our customer contact channels with your new flight details (date and time) and passenger name(s) for option 1,2 or your AirAsia Big Loyalty member ID for option 3 request.

Option 4

For the full refund request kindly chat via AVA available on Customer Support

We sincerely apologize for any inconvenience caused and thank you for flying with AirAsia. Please disregard this email if changes have been made.

Regards,

AirAsia
この記事へのコメント
コメントを書く

お名前:

メールアドレス:


ホームページアドレス:

コメント:

※ブログオーナーが承認したコメントのみ表示されます。

この記事へのトラックバックURL
https://fanblogs.jp/tb/8910473
※ブログオーナーが承認したトラックバックのみ表示されます。

この記事へのトラックバック
×

この広告は30日以上新しい記事の更新がないブログに表示されております。