(´・ω・`)まともな回答が得られたが、プロバイダーの問題じゃないかな?だそうな。
ルーターに問題があるという話しをプロバイダーとしてて、
その辺を詰めていけば解決するのかな。
ちなみにthere e-mail at allはtheir e-mail at allが正しいけど、
返答を見る限り問題は無いので、
学校のテストじゃなくて日常会話や一般的な文章では
ケアレスミスはスルーされるものと思われます。
2018年09月30日
サポートが役に立たない(´・ω・`)
原因や解決法を教えてくれとチケット出したのに、
まったくそれが書かれていないw
https://gyazo.com/62527d1ad171a53588d8268d6340be27
It is our pleasure to help you out , If you are still having issues, please feel free to respond to this ticket instead of submitting a new one. That will automatically re-open this ticket. Thank you once again. We appreciate your patronage!
↓ぐーぐるほんやく
あなたのお手伝いをさせていただきます。問題が解決しない場合は、新しいチケットを提示するのではなく、このチケットにお気軽にお返事ください。 それが自動的にこのチケットを再度開きます。 もう一度ありがとうございます。 ご愛顧いただきありがとうございます!
まったくそれが書かれていないw
https://gyazo.com/62527d1ad171a53588d8268d6340be27
It is our pleasure to help you out , If you are still having issues, please feel free to respond to this ticket instead of submitting a new one. That will automatically re-open this ticket. Thank you once again. We appreciate your patronage!
↓ぐーぐるほんやく
あなたのお手伝いをさせていただきます。問題が解決しない場合は、新しいチケットを提示するのではなく、このチケットにお気軽にお返事ください。 それが自動的にこのチケットを再度開きます。 もう一度ありがとうございます。 ご愛顧いただきありがとうございます!
2018年09月29日
復帰
(´・ω・`)今さっき復帰。
以下の内容を送るつもりでした。
なんだったんだ。
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Hello, Kana.
Thank you for your response.
My e-mail adress is @yahoo.co.jp.
I'm from Japan.
After your reply, I could get an e-mail from the support team.
They were thinking that the reason I could not log-in was the maintainance day,
but the day I could not log-in was Saturday.
So I told them but I don't get thier response yet.
And I tried some adjustments.
1:Stopping other applicaitons (Chrome and Internet Explorer)
2:Clear browser's cache
3:Re-install of web browsers (Chrome and Firefox)
4:Changing web browsers (Chrome, Firefox and Internet Explorer)
5:Stopping Antivirus software (Trend Micro Incorporated)
But I could not log-in yet.
So I will prepare other computers and check the same phenomena.
Additionally, I will ask J:COM which is the internet service provider in Japan.
Recently I heard that my router had some problem and they wanted to check.
Thank you for any helps you can provide.
(S93)seraphy
-------------------------------------------------------------------------------------------------
・日本語訳(ぐーぐるほんやく)・
こんにちは、かな。
ご回答いただきありがとうございます。
私のメールアドレスは@ yahoo.co.jpです。
日本から来たんです。
あなたの返信の後、私はサポートチームから電子メールを受け取ることができました。
彼らは、私がログインできなかった理由はメンテナンスの日だと思っていましたが、
しかし、私がログインできなかった日は土曜日だった。
だから私は彼らに言いましたが、まだ私は答えを得ていません。
私はいくつかの調整を試みました。
1:他のアプリケーションを停止する(ChromeとInternet Explorer)
2:ブラウザのキャッシュをクリアする
3:ウェブブラウザの再インストール(ChromeとFirefox)
4:ウェブブラウザの変更(Chrome、Firefox、Internet Explorer)
5:ウイルス対策ソフトウェアを停止する(Trend Micro Incorporated)
しかし、まだログインできませんでした。
だから私は他のコンピュータを準備し、同じ現象をチェックします。
また、日本のインターネットサービスプロバイダであるJ:COMにお尋ねします。
最近、私のルータに問題があり、チェックしたかったと聞きました。
あなたが提供できるお手伝いをありがとうございます。
(S93)セラフィ
以下の内容を送るつもりでした。
なんだったんだ。
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Hello, Kana.
Thank you for your response.
My e-mail adress is @yahoo.co.jp.
I'm from Japan.
After your reply, I could get an e-mail from the support team.
They were thinking that the reason I could not log-in was the maintainance day,
but the day I could not log-in was Saturday.
So I told them but I don't get thier response yet.
And I tried some adjustments.
1:Stopping other applicaitons (Chrome and Internet Explorer)
2:Clear browser's cache
3:Re-install of web browsers (Chrome and Firefox)
4:Changing web browsers (Chrome, Firefox and Internet Explorer)
5:Stopping Antivirus software (Trend Micro Incorporated)
But I could not log-in yet.
So I will prepare other computers and check the same phenomena.
Additionally, I will ask J:COM which is the internet service provider in Japan.
Recently I heard that my router had some problem and they wanted to check.
Thank you for any helps you can provide.
(S93)seraphy
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・日本語訳(ぐーぐるほんやく)・
こんにちは、かな。
ご回答いただきありがとうございます。
私のメールアドレスは@ yahoo.co.jpです。
日本から来たんです。
あなたの返信の後、私はサポートチームから電子メールを受け取ることができました。
彼らは、私がログインできなかった理由はメンテナンスの日だと思っていましたが、
しかし、私がログインできなかった日は土曜日だった。
だから私は彼らに言いましたが、まだ私は答えを得ていません。
私はいくつかの調整を試みました。
1:他のアプリケーションを停止する(ChromeとInternet Explorer)
2:ブラウザのキャッシュをクリアする
3:ウェブブラウザの再インストール(ChromeとFirefox)
4:ウェブブラウザの変更(Chrome、Firefox、Internet Explorer)
5:ウイルス対策ソフトウェアを停止する(Trend Micro Incorporated)
しかし、まだログインできませんでした。
だから私は他のコンピュータを準備し、同じ現象をチェックします。
また、日本のインターネットサービスプロバイダであるJ:COMにお尋ねします。
最近、私のルータに問題があり、チェックしたかったと聞きました。
あなたが提供できるお手伝いをありがとうございます。
(S93)セラフィ
2018年09月28日
2018年09月26日
2018年09月25日
フォーラムに投稿
(´・ω・`)というわけで掲示板(フォーラム)に投稿。
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・投稿した文
Hello
Thank you for your interesting game. I've been playing for two years.
I have one problem now. I cannot log-in server 93 for three days.
Although I sent a ticket to your support team two days ago, I don't get your response yet.
If you have any solutions, please tell me how to address this problem.
thank you.
S93 seraphy
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
・グーグル翻訳
(´・ω・`)まあ、綺麗な日本語訳ででてきた。
こんにちは
あなたの面白いゲームをありがとう。 私は2年間プレイしてきた。
私は今、一つの問題があります。 私は3日間サーバー93にログインできません。
2日前に私はあなたのサポートチームにチケットを送っていましたが、私はまだあなたの回答を得ていません。
解決策があれば、この問題に対処する方法を教えてください。
ありがとうございました。
S93 seraphy
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実際のフォーラムと画像
http://forum.r2games.com/forum/browser-games/crystal-saga/1967938-09-20-server-update
下の「Writing something」に記入して、右下の「Post Reply」で送信。
さて戻れるのかな?(´・ω・`)
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・投稿した文
Hello
Thank you for your interesting game. I've been playing for two years.
I have one problem now. I cannot log-in server 93 for three days.
Although I sent a ticket to your support team two days ago, I don't get your response yet.
If you have any solutions, please tell me how to address this problem.
thank you.
S93 seraphy
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・グーグル翻訳
(´・ω・`)まあ、綺麗な日本語訳ででてきた。
こんにちは
あなたの面白いゲームをありがとう。 私は2年間プレイしてきた。
私は今、一つの問題があります。 私は3日間サーバー93にログインできません。
2日前に私はあなたのサポートチームにチケットを送っていましたが、私はまだあなたの回答を得ていません。
解決策があれば、この問題に対処する方法を教えてください。
ありがとうございました。
S93 seraphy
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実際のフォーラムと画像
http://forum.r2games.com/forum/browser-games/crystal-saga/1967938-09-20-server-update
下の「Writing something」に記入して、右下の「Post Reply」で送信。
さて戻れるのかな?(´・ω・`)