本日11時に復帰したとおもったら13時にまた切れた(›´ω`‹ )
昔に作ったけど再度設置(´・ω・`)
http://chat.kanichat.com/chat?roomid=crystalsaga
2018年09月29日
復帰
(´・ω・`)今さっき復帰。
以下の内容を送るつもりでした。
なんだったんだ。
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Hello, Kana.
Thank you for your response.
My e-mail adress is @yahoo.co.jp.
I'm from Japan.
After your reply, I could get an e-mail from the support team.
They were thinking that the reason I could not log-in was the maintainance day,
but the day I could not log-in was Saturday.
So I told them but I don't get thier response yet.
And I tried some adjustments.
1:Stopping other applicaitons (Chrome and Internet Explorer)
2:Clear browser's cache
3:Re-install of web browsers (Chrome and Firefox)
4:Changing web browsers (Chrome, Firefox and Internet Explorer)
5:Stopping Antivirus software (Trend Micro Incorporated)
But I could not log-in yet.
So I will prepare other computers and check the same phenomena.
Additionally, I will ask J:COM which is the internet service provider in Japan.
Recently I heard that my router had some problem and they wanted to check.
Thank you for any helps you can provide.
(S93)seraphy
-------------------------------------------------------------------------------------------------
・日本語訳(ぐーぐるほんやく)・
こんにちは、かな。
ご回答いただきありがとうございます。
私のメールアドレスは@ yahoo.co.jpです。
日本から来たんです。
あなたの返信の後、私はサポートチームから電子メールを受け取ることができました。
彼らは、私がログインできなかった理由はメンテナンスの日だと思っていましたが、
しかし、私がログインできなかった日は土曜日だった。
だから私は彼らに言いましたが、まだ私は答えを得ていません。
私はいくつかの調整を試みました。
1:他のアプリケーションを停止する(ChromeとInternet Explorer)
2:ブラウザのキャッシュをクリアする
3:ウェブブラウザの再インストール(ChromeとFirefox)
4:ウェブブラウザの変更(Chrome、Firefox、Internet Explorer)
5:ウイルス対策ソフトウェアを停止する(Trend Micro Incorporated)
しかし、まだログインできませんでした。
だから私は他のコンピュータを準備し、同じ現象をチェックします。
また、日本のインターネットサービスプロバイダであるJ:COMにお尋ねします。
最近、私のルータに問題があり、チェックしたかったと聞きました。
あなたが提供できるお手伝いをありがとうございます。
(S93)セラフィ
以下の内容を送るつもりでした。
なんだったんだ。
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Hello, Kana.
Thank you for your response.
My e-mail adress is @yahoo.co.jp.
I'm from Japan.
After your reply, I could get an e-mail from the support team.
They were thinking that the reason I could not log-in was the maintainance day,
but the day I could not log-in was Saturday.
So I told them but I don't get thier response yet.
And I tried some adjustments.
1:Stopping other applicaitons (Chrome and Internet Explorer)
2:Clear browser's cache
3:Re-install of web browsers (Chrome and Firefox)
4:Changing web browsers (Chrome, Firefox and Internet Explorer)
5:Stopping Antivirus software (Trend Micro Incorporated)
But I could not log-in yet.
So I will prepare other computers and check the same phenomena.
Additionally, I will ask J:COM which is the internet service provider in Japan.
Recently I heard that my router had some problem and they wanted to check.
Thank you for any helps you can provide.
(S93)seraphy
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・日本語訳(ぐーぐるほんやく)・
こんにちは、かな。
ご回答いただきありがとうございます。
私のメールアドレスは@ yahoo.co.jpです。
日本から来たんです。
あなたの返信の後、私はサポートチームから電子メールを受け取ることができました。
彼らは、私がログインできなかった理由はメンテナンスの日だと思っていましたが、
しかし、私がログインできなかった日は土曜日だった。
だから私は彼らに言いましたが、まだ私は答えを得ていません。
私はいくつかの調整を試みました。
1:他のアプリケーションを停止する(ChromeとInternet Explorer)
2:ブラウザのキャッシュをクリアする
3:ウェブブラウザの再インストール(ChromeとFirefox)
4:ウェブブラウザの変更(Chrome、Firefox、Internet Explorer)
5:ウイルス対策ソフトウェアを停止する(Trend Micro Incorporated)
しかし、まだログインできませんでした。
だから私は他のコンピュータを準備し、同じ現象をチェックします。
また、日本のインターネットサービスプロバイダであるJ:COMにお尋ねします。
最近、私のルータに問題があり、チェックしたかったと聞きました。
あなたが提供できるお手伝いをありがとうございます。
(S93)セラフィ