2014年12月04日
シーボーン・クルーズ Experience Seabourn’s “Exemplary” Service
シーボーンクルーズのフレンドリーなラグジュアリークルーズのサービスをご覧ください。
We are proud of the high quality of service delivered aboard our ships. Our staff is driven by their sincere desire to please and consistently provides personalized, intuitive service. According to Avid Cruiser Ralph Grizzle, “Service is as personal as it is professional, performed by people who are genuinely givers.” Come along in this video where he shares examples of the “exemplary” service he received aboard a Seabourn cruise.
シーボーン・クルーズのことを知りたい方はこちら。
【このカテゴリーの最新記事】
-
no image
-
no image
-
no image
-
no image
-
no image
-
no image
-
no image
-
no image
この記事へのコメント
コメントを書く
この記事へのトラックバックURL
https://fanblogs.jp/tb/3044286
※ブログオーナーが承認したトラックバックのみ表示されます。
※言及リンクのないトラックバックは受信されません。
この記事へのトラックバック