2014年10月17日
Experience the Seabourn Difference
Seabourn was challenged by Paul Gauguin Cruises to take the ALS Ice Bucket Challenge. And we are proud to say: CHALLENGE ACCEPTED! Watch this video of Seabourn President Richard Meadows and Seabourn team members getting soaked to raise awareness for ALS. We’ll also be making a donation to the ALS Association. We now extend the challenge to several of our marketing partners in Seattle: Scott Foreman, the CEO of Publicis Seattle, our advertising and brand agency; Jason Sullivan, who is the Managing Director of Publicis Seattle; and Brian Hunt, president of Hunt Marketing Group.
シーボーン・クルーズはラグジュアリークラスよりもさらに一回り小型船で運航いたしますので、ゲストに対するおもてなしはレベルが高くなるのは言うまでもありません。そして洋上ではこれ以上望むべくもないサービスレベルに達しています。
それだけに現在も経営陣の志は高く、クオリティにおいては一切の妥協を許しません。なぜならクルーズのメッカ、欧米では「本物志向」を臨むゲストが存在するからです。
まるで通い慣れたプライベートクラブのようにゲストをお名前でお呼びし、それぞれの嗜好とご要望に適ったおもてなしでお迎えさせていただくこと。シーボーンが皆様へご提供するのは、親密な空間を共にするための居心地の良さと心をこめたホスピタリティです。
選び抜かれた寄港地、魅力あるスケジュールが新しい発見と出会いの喜びへと導きます。
シーボーン・クルーズのことを知りたい方はこちら
【このカテゴリーの最新記事】
-
no image
-
no image
-
no image
-
no image
-
no image
-
no image
-
no image
-
no image
-
no image
-
no image
-
no image
-
no image
-
no image
-
no image
-
no image
-
no image
-
no image
-
no image
-
no image
-
no image
この記事へのコメント
コメントを書く
この記事へのトラックバックURL
https://fanblogs.jp/tb/2878343
※ブログオーナーが承認したトラックバックのみ表示されます。
※言及リンクのないトラックバックは受信されません。
この記事へのトラックバック