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2020年01月06日

ファストファッション Fast fashion 1

Fast fashion is a contemporary term used by fashion retailers for designs that move from catwalk quickly to capture current fashion trends.A second, critical definition adds that fast fashion is not only about quickly moving from runway to store to consumer, but also to the garbage.Fast fashion clothing collections are based on the most recent fashion trends presented at Fashion Week in both the spring and the autumn of every year. Fast fashion brands are not necessarily creating pieces to last a long time, with over 60 percent of the fabric used being synthetics. These synthetic fibers end up in land fills, with 85 percent of textile waste in the United States unable to decay. Emphasis is on optimizing certain aspects of the supply chain for these trends to be designed and manufactured quickly and inexpensively to allow the mainstream consumer to buy current clothing styles at a lower price. This philosophy of quick manufacturing at an affordable price is used in large retailers such as H&M, Zara, C&A, Peacocks, Primark, Xcel Brands, and Topshop. It particularly came to the fore during the vogue for "boho chic" in the mid-2000s.According to the UK Environmental Audit Committee's report "Fixing Fashion," fast fashion "involves increased numbers of new fashion collections every year, quick turnarounds and often lower prices. Reacting rapidly to offer new products to meet consumer demand is crucial to this business model.”

https://en.wikipedia.org/wiki/Fast_fashion

Fast fashion is a contemporary term used by fashion retailers for designs that move from catwalk quickly to capture current fashion trends.
ファストファッションとは、ファッション小売業者がキャットウォークから迅速に移行して現在のファッショントレンドを捉えるデザインに使用する現代用語です。

A second, critical definition adds that fast fashion is not only about quickly moving from runway to store to consumer, but also to the garbage.
2つ目の重要な定義では、ファストファッションは、滑走路から店舗、消費者への迅速な移動だけでなく、ゴミへの移動も重要であると付け加えています。

Fast fashion clothing collections are based on the most recent fashion trends presented at Fashion Week in both the spring and the autumn of every year. Fast fashion brands are not necessarily creating pieces to last a long time, with over 60 percent of the fabric used being synthetics.
ファストファッションの衣類コレクションは、毎年春と秋の両方のファッションウィークで発表された最新のファッショントレンドに基づいています。
ファストファッションブランドは必ずしも長持ちする作品を作成しているわけではなく、使用されている生地の60%以上が合成繊維です。

These synthetic fibers end up in land fills, with 85 percent of textile waste in the United States unable to decay.
これらの合成繊維は埋め立て地になり、米国の繊維廃棄物の85%が腐敗することはありません。

Emphasis is on optimizing certain aspects of the supply chain for these trends to be designed and manufactured quickly and inexpensively to allow the mainstream consumer to buy current clothing styles at a lower price.
重点は、主流の消費者が現在の衣服スタイルを低価格で購入できるように、これらのトレンドを迅速かつ安価に設計および製造できるように、サプライチェーンの特定の側面を最適化することです。

This philosophy of quick manufacturing at an affordable price is used in large retailers such as H&M, Zara, C&A, Peacocks, Primark, Xcel Brands, and Topshop.
手頃な価格で迅速に製造するというこの哲学は、H&M、Zara、C&A、Peacocks、Primark、Xcel Brands、Topshopなどの大手小売店で使用されています。

It particularly came to the fore during the vogue for "boho chic" in the mid-2000s.According to the UK Environmental Audit Committee's report "Fixing Fashion," fast fashion "involves increased numbers of new fashion collections every year, quick turnarounds and often lower prices.
特に、2000年代半ばの「自由ho放に生きる」流行の最中に注目を集めました。英国環境監査委員会のレポート「ファッションの固定」によると、ファストファッションは、毎年、新しいファッションコレクションの数を増やし、迅速なターンアラウンドと多くの場合、低価格。

Reacting rapidly to offer new products to meet consumer demand is crucial to this business model.”
このビジネスモデルにとって、消費者の需要を満たす新しい製品を提供するために迅速に対応することが重要です。








































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